ببخشید داداش چند بار اومدم دیدم جواب ندادید منم رفتم یه چنت از کارامو ردیف کنم ...نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اینا که گفتید رو تا حد زیادی میدونم .. هاستم رو از xzn.ir گرفته 20 گیگ رایگان ... چنتا دامین هم فعال کردم ....
الان یه حس بدی بهم دست داده که احساس میکنم باید جوملا رو روی هاستم نصب میکردم ..چون الان روی سیستم خودم نصبه ... مگه نباید اطلاعات روی سرور ذخیره بشه ؟؟؟
پس الان جوملا که نصب کردم چه فایده ای داره؟؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)