نقل قول نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دروود

قالب رو از کجا دریافت کردید ؟

به نظر میاد قالب کد شده هست ! و بر اساس دومین بالا بیاد !

از چه نرم افزار شبیه سازی استفاده میکنید ؟

مراحل کار تا این جا که پیش رفتید رو توضیح بدید !

در پناه ایزد
کدوم قالب ؟؟
من از wampserver استفاده میکنم ...
خدا رو شکر به کمک دوستمون مشکل حل شد ...