حالا چطور باید این کارو انجام بدم ؟؟نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
الان میخوام سایتی رو که طراحی کردم انتقال بدم روی هاستم..

حالا چطور باید این کارو انجام بدم ؟؟نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
الان میخوام سایتی رو که طراحی کردم انتقال بدم روی هاستم..
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلامنوشته اصلی توسط mobarezmahdy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ممنونم از آموزشتوننوشته اصلی توسط hamidy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ولی برای من که بار اولمه همینم یه خورده سنگینه .. متوجه نمیشم
اول این که دیتابیس مربوطه رو بسازید یعنی چی ؟/ باید چطوری بسازم ؟؟؟
اصلا باید کجا بسازم ؟؟ توی هاست ؟
دوم زمانی که ایمپورت میکنم با هر دو فرمتش این میاد(توی سیستم خودم روی wampserver کلیک میکنم و phpmyadmin رو باز میکنم نه توی هاست)
توی هاست هم ایمپورت کردم اینو میگه:
کاملا گیج و سر در گم هستم ...ممنونم که کمکم میکنید
ویرایش توسط mobarezmahdy : 01-24-2016 در ساعت 10:49 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)