سلام روز بخیر
من یه سایت جوملایی 2.5 داشتم که مدتها بود سراغش نرفته بودم. اما کار میکرد. دیشب یهو از کار افتاد و صفحه سایت سفید شد.
رفتم error reporting رو maximom کردم اخطارها مربوط به کامپوننت rsform بود. کسی هست بتونه کمکم کنه؟ در ضمن rsform هم بروز نیست و ورژنش 1.4 هست
onlinepardakht.ir





علاقه مندی ها (Bookmarks)