سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

موضوع: نحوه استفاده از بسته های نصبی !!؟؟

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    1,475
    تشکر
    40
    تشکر شده 398 بار در 375 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط hosseinpourm [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام
    آیا قالب های جوملا 2.5 و یا 3 بر روی جوملا 3.5 نصب میشوند؟
    سلام
    جوملا 2.5 نه ! قالب و ماژول ها باید آپدیت بشن
    اما قالب های 3 رو نسخه های 3 به بالا نصب می شن
    فقط ماژول ها و کامپوننت ها بعضی مواقع نیاز به آپدیت دارند !
    مخصوصا اونای که آجاکسی کار شدن
    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

موضوعات مشابه

  1. کمک!من میخوام از مامبو استفاده کنم ولی ؟؟!
    توسط ghalandar در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-01-2009, 01:14 PM
  2. آیا همچین آماری درسته ؟؟!!
    توسط delfanatash در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 01-27-2009, 05:14 AM
  3. چطور میشه از ماژول استفاده کرد؟؟
    توسط jowshany در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-26-2008, 06:48 PM
  4. طريقه ي بسته ي مامبو 4.6.2 به 4.6.3 چجوريهه؟؟
    توسط mobilexf در انجمن ارتقاء مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-20-2008, 12:49 PM
  5. مشکل در نصب بسته ؟؟
    توسط hidd3n در انجمن بسته ها و ابزارهای SMF
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 12-01-2007, 01:14 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •