یه دنیا ممنون بابت راهنمایی
متشکرم
خب اینکه به وسیله یه فایل به قالب اضافه کنم متوجه شدم
اینکه گفتید برای هر منو یک سکشن تعریف کنید یعنی چی، چجوری تو قالب سکشن بسازم و در چه فایلی اضافه کنم و در زیر چه کدی اضافه کنم؟
این کدی که گذاشتید و کجا باید قرار بدم؟
یکم کد نویسیم ضعیفه اگه توضیح بدید ممنون میشم





علاقه مندی ها (Bookmarks)