دسترسی پوشه را روی 777 گذاشتم بازم مشکل داردنوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
حالا حتما مدیر سرور می توانه مشکل را حل کنه؟

دسترسی پوشه را روی 777 گذاشتم بازم مشکل داردنوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
حالا حتما مدیر سرور می توانه مشکل را حل کنه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)