سلام،
با جوملا 3.4 و یک بسته نصبی(قالب)
در حال طراحی یک سایت هستم.ولی،پس از
نصب بسته نصبی؛
در مسیر افزونه ها/ ماژول ها
ماژول login وجود ندارد!!؟؟
چگونه می توانم ماژول login مربوط
ّبه آن قالب را پیدا و نصب کنم؟
لطفا را هنمائی ام بفرما ئید.
متشکرم

سلام،
با جوملا 3.4 و یک بسته نصبی(قالب)
در حال طراحی یک سایت هستم.ولی،پس از
نصب بسته نصبی؛
در مسیر افزونه ها/ ماژول ها
ماژول login وجود ندارد!!؟؟
چگونه می توانم ماژول login مربوط
ّبه آن قالب را پیدا و نصب کنم؟
لطفا را هنمائی ام بفرما ئید.
متشکرم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام دوست عزیز
از بخش افزونه ها افزونه جدید ایجاد کنید و افزونه ورود یا login رو انتخاب نمایید
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)