سلام
من مي خواهم جوملا 2.5 را نصب كنم . قبلش بايد پايگاه داده را ايجاد كنم ولي وقتي صفحه phpmyadmin باز ميشه ازم ميخواد كه لاگين كنم ولي من هيچ يوزر و پسوردي ندارم چيكار بايد كنم؟

سلام
من مي خواهم جوملا 2.5 را نصب كنم . قبلش بايد پايگاه داده را ايجاد كنم ولي وقتي صفحه phpmyadmin باز ميشه ازم ميخواد كه لاگين كنم ولي من هيچ يوزر و پسوردي ندارم چيكار بايد كنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)