اقا ببخشید من نمی دونم چه طور وارد مدیریت میشوند ولی وارد سی پانل نمیتوانند بشوند یعنی هاست من امن هست دیگه؟؟

پس مشکل در مامبو هست منو راهنمایی کنید تا چیزی رو که وارد سایت کردن رو سریع پیدا و پاک کنم

خیلی ممنون :'(