ممنوننوشته اصلی توسط RezaDesign [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
البته سایت من هیچ فرم لاگ این برای عضو گیری، یا هیچ فرم لاگ این برای پرداخت اینترنتی در سایت خودم نداشت
ولی لینک پرداخت های شرکت پِی و شرکت زرین پال رو داشت که برا اونا صفحه جدید باز می شد و قطعا اونا گواهی نامه SSL داشتند
نمی دونم دیگه... خلاصه این شانس من بود که توی ده هزار مورد، سایت من باید ویروس می گرفت که صفحه مدیریتش از بین بره و بیخیال جوملا بشم!
البته جناب رضا دیزاین
اخیرا توی انجمن، پیام ها و درخواست های زیادی مبنی بر خراب شدن صفحه مدیریت جوملا، می بینم
ضمن اینکه خیلی ها ممکنه عضو انجمن نباشند، یا نیان اینجا پیام بذارند و خبر بدند که صفحه مدیریت سایتشون خراب شده
انگار که حمله ویروسی فقط به سایت من نبوده
به نظر می رسه یه ویروس همه گیر بوده باشه و ناشی از یه حفره امنیتی ای چیزی توی جوملا باشه...
که البته بعدا معلوم میشه...
ولی خب دست منو که نگرفت...









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)