سلام خسته نباشید
هدفتون چیه؟
اگر می خوایید صرفا یه صفحه ورود به بسازید ( چه مدیریت و چه داخل سایت ) بهتره از خود جوملا استفاده کنید. حالا می تونید بر حسب نیاز تغییرات رو بدید
یا اینکه می خوایید از یوزر های دیتابیس جای دیگه ای استفاده کنید؟!
به انگلیسی جست و جو کنید پیدا می کنید
موفق باشید




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)