سلام
نسخه php بنده ۷ می باشد. لطفا بفرمایید تا برای امنیت بیشتر کدام یک از مدول ها را غیر فعال کنم :
![]()

سلام
نسخه php بنده ۷ می باشد. لطفا بفرمایید تا برای امنیت بیشتر کدام یک از مدول ها را غیر فعال کنم :
![]()
ویرایش توسط <PrOgRaMmEr> : 01-05-2018 در ساعت 12:41 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)