سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: RTSuperSucker Menu

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    نوشته ها
    70
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    RTSuperSucker Menu

    لطفا در مورد این نوع منو توضیح دهيد و آيا برای داشتن چنین منویی باید از ماژول استفاده کرد یا در طراحی قالب باید چنین منویی در نظر گرفته شود

    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : RTSuperSucker Menu

    سلام

    منو horizontal سایت مامبولرن رو ببینید . به این نوع منو ها RTSuperSucker Menu گفته میشه که هم میشه به صورت ماژول باشه و هم در قالب قرار بگیره ... چون در هر دو صورت باید از JavaScript استفاده کرد .
    در این مورد و لینکهایی که به شما کمک میکنه در انجمن کامل بحث شده

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    نوشته ها
    70
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    ماژول RTSuperSucker Menu

    سلام
    من در انجمن خیلی در مورد انواع منوهای ابشاری و افقی و عمودی سرچ کردم ولی نتونستم برای داشتن منویی مثل منوی سایت مامبو ماژولی پیدا کنم لطفا اگر کسی سراغ داره لینکش رو بذاره

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : RTSuperSucker Menu

    [quote author=فیروزمندان link=topic=6047.msg36164#msg36164 date=1177393987]
    در این مورد و لینکهایی که به شما کمک میکنه در انجمن کامل بحث شده
    [/quote]

    لطفا در انجمن جستجو کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    نوشته ها
    70
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    RTSuperSucker Menu

    سرچ کردم ولی موفق نشدم ممنون میشم لینکش رو بذارید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : RTSuperSucker Menu

    دوست عزیز

    هم در انجمن ما می تونانید به جستجو بپردازید هم در سایت های دیگه

    در انتخاب کلمات خود دقت کنید مثلا الان در سایت
    mambo-extensions.com کلمه ی RTSuperSucker Menu رو جستجو کنید ببنید نتایج چیست ؟

    در همین انجمن هم می توانید از نمونه فارسی و انگلیسی استفاده کنید

    بارها بحث شد ه

    یاعلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. چند تا مشکل با SW menu
    توسط yasan در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-14-2009, 06:47 AM
  2. راهنمائی کار با sw menu
    توسط yasan در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-31-2009, 08:08 AM
  3. چگونه یک Menu رو به صورت کامل نصب کنم ؟
    توسط iranpersian در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-12-2007, 04:50 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •