لطفا در مورد این نوع منو توضیح دهيد و آيا برای داشتن چنین منویی باید از ماژول استفاده کرد یا در طراحی قالب باید چنین منویی در نظر گرفته شود
ممنون

لطفا در مورد این نوع منو توضیح دهيد و آيا برای داشتن چنین منویی باید از ماژول استفاده کرد یا در طراحی قالب باید چنین منویی در نظر گرفته شود
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
منو horizontal سایت مامبولرن رو ببینید . به این نوع منو ها RTSuperSucker Menu گفته میشه که هم میشه به صورت ماژول باشه و هم در قالب قرار بگیره ... چون در هر دو صورت باید از JavaScript استفاده کرد .
در این مورد و لینکهایی که به شما کمک میکنه در انجمن کامل بحث شده
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
من در انجمن خیلی در مورد انواع منوهای ابشاری و افقی و عمودی سرچ کردم ولی نتونستم برای داشتن منویی مثل منوی سایت مامبو ماژولی پیدا کنم لطفا اگر کسی سراغ داره لینکش رو بذاره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=فیروزمندان link=topic=6047.msg36164#msg36164 date=1177393987]
در این مورد و لینکهایی که به شما کمک میکنه در انجمن کامل بحث شده
[/quote]
لطفا در انجمن جستجو کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سرچ کردم ولی موفق نشدم ممنون میشم لینکش رو بذارید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز
هم در انجمن ما می تونانید به جستجو بپردازید هم در سایت های دیگه
در انتخاب کلمات خود دقت کنید مثلا الان در سایت
mambo-extensions.com کلمه ی RTSuperSucker Menu رو جستجو کنید ببنید نتایج چیست ؟
در همین انجمن هم می توانید از نمونه فارسی و انگلیسی استفاده کنید
بارها بحث شد ه
یاعلی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)