-
ساخت یک منو مثل منوی مامبو لرن
سلام دوستان 
من 2 تا سوال دارم
1) منوی موس اور مامبولرن رو کسی میتونه کمک کنه به من و بگه که چجوری ساخته شده؟ خودم css رو باید درست کنم یا اینکه کامپوننتی چیزی هستش برای این کار و اگر خودم باید ردیفش کنم یکی توضیح بده که چجوری دقیقا
2) چطور میشه ادرس بعضی از بخشهای جوملا (مامبو میترا زنبق جمله و ...) اصطلاحا human readable کرد مثل همین کاری که اینجا شده من یادمه قبلا یک کامپوننتی بود که SEF تولید میکرد ولی میخواهم راه حل شما رو هم بدونم ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-22-2007 03:41 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)