مشکلی نیست

اولا قالب با فایرفاکس مشکلی نداره درضمن اگر نمی خواهید باید کد اون رو از قالب بردارید

فایل ایندکس رو برات تصحیح می کنم که منوی بالا به جای منوی اصلی بیاد
یاعلی