سلام
خوب بالاخره دوست خوبم بلال گفت كه مشكل از كجاست
تو ديتابيس ID زده بودم، و بايد ميزدم id
همين
يا علي

سلام
خوب بالاخره دوست خوبم بلال گفت كه مشكل از كجاست
تو ديتابيس ID زده بودم، و بايد ميزدم id
همين
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)