سلام
فكر ميكنم مربوط به height ميشه
يا علي

سلام
فكر ميكنم مربوط به height ميشه
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ببینید هر چی height بود عوض کردم ولی انگار تاثیری نداره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=nabegheyegharne link=topic=6887.msg47541#msg47541 date=1188127237]
منوی بالایی در firefox جمع میشه. این رو چطوری درست کنم؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
با سلام
آقا لطفا کمک کنید این تموم شه . ببینید مشکل بالا مربوط به infobar هست من درستش کردم . ولی یه مشکل دیگه ایجاد شد . تا صفحه مرورگر پایین نیاد نمیشه روی منوی بالایی کلیک کرد.(firefox,opera) . داخل ie هم دو خط اضافه از رنگ منوی بالایی دیده میشه. میشه قالب رو بدم درست کنید. ممنون.
در ضمن ماژول infobar کار رو خرابتر میکنه. :'(
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آخرین مشکل قالب akowinter ، لطفا فوری
سلام . شما اول خیلی کمک میکردید ولی الان دیگه نه . به هر حال ممنون.
این مشکل رو هم تقریبا حل کردم . آخرین مشکل درباره این قالب این هست که :
[quote author=nabegheyegharne link=topic=6887.msg47437#msg47437 date=1188068969]
[img width=640 height=121]http://i9.tinypic.com/6ast2mc.gif[/img]
تصویر نشان میده که ماژول از کنار فاصله می گیره
[/quote]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
به بدنه (يعني جايي كه body لود ميشه ) width = 100% بده ببين درست ميشه يا نه؟
كم توفيقيه ما هم واسه اينه كه اطلاعاتمون ته ميكشه ديگهبي سواديم نميتونيم خيلي كمك كنيم شرمنده
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مقداری از مشکل با این حل شد:
بقیه هم با این حل میشه:کد:.componentheading width: 610px;
اما دومی باعث میشه عرض صفحه اول زیاد از حد شه. من که گیج شدم. هم با % و هم با px امتحان کردم.کد:.contentpaneopen width: 610px;
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام چطوري؟
100% ميزني چطوري ميشه؟ درست نميشه؟
موضوع اينه كه ميخوايم اون قسمت وسطي، بقيه رو هول بده كنار
حالا 100 هم ندادي 90 بده
يكم با اعدادش بازي كن
ولي به هر حال بايد % بدي تا قالبت dynamic بشه
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
با اعداد خیلی بازی کردم . % باعث میشه که متون تغییر کنند. حالا چه 1000% چه 100% و چه 50%
مثلا وقتی عددی بیشتر از 100 میدی جمله ای که این طوری هست:
این یک جمله آزمایشی
است.
اینطوری نمایش میده و میفته روی ماژولها:
این یک جمله آزمایشی است.
حالا اگر خود 100% باشه اصلا تغییری نمیکنه. اگر هم پایین تر از 100 باشه این طوری میشه:
این یک جمله
آزمایشی است.
یعنی % کار رو خراب میکنه و برای متون محدوده مشخص میکنه. چه قدر قاطی شد. ???
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
فقط در Firefox و opera این مشکل هست.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
این کد ها رو اضافه کن ببین چی میشهکد:table.contentpane { border: none; width: 100%; } table.contentpaneopen td, table.contentpane td { } table.contentpaneopen, table.contentpane, table.blog { width: 100%; } #module table.moduletable { width: 100%; clear:both; }
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)