سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 32

موضوع: درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

  1. #21

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,363
    تشکر
    1
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    سلام
    فكر ميكنم مربوط به height ميشه
    يا علي

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #22

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    ببینید هر چی height بود عوض کردم ولی انگار تاثیری نداره

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #23

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    infobar و منوی بالایی قالب AKOWINTER

    [quote author=nabegheyegharne link=topic=6887.msg47541#msg47541 date=1188127237]
    منوی بالایی در firefox جمع میشه. این رو چطوری درست کنم؟
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    [/quote]
    با سلام
    آقا لطفا کمک کنید این تموم شه . ببینید مشکل بالا مربوط به infobar هست من درستش کردم . ولی یه مشکل دیگه ایجاد شد . تا صفحه مرورگر پایین نیاد نمیشه روی منوی بالایی کلیک کرد.(firefox,opera) . داخل ie هم دو خط اضافه از رنگ منوی بالایی دیده میشه. میشه قالب رو بدم درست کنید. ممنون.
    در ضمن ماژول infobar کار رو خرابتر میکنه. :'(

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #24

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    آخرین مشکل قالب akowinter ، لطفا فوری
    سلام . شما اول خیلی کمک میکردید ولی الان دیگه نه . به هر حال ممنون.
    این مشکل رو هم تقریبا حل کردم . آخرین مشکل درباره این قالب این هست که :
    [quote author=nabegheyegharne link=topic=6887.msg47437#msg47437 date=1188068969]
    [img width=640 height=121]http://i9.tinypic.com/6ast2mc.gif[/img]
    تصویر نشان میده که ماژول از کنار فاصله می گیره
    [/quote]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #25

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,363
    تشکر
    1
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    سلام
    به بدنه (يعني جايي كه body لود ميشه ) width = 100% بده ببين درست ميشه يا نه؟
    كم توفيقيه ما هم واسه اينه كه اطلاعاتمون ته ميكشه ديگه بي سواديم نميتونيم خيلي كمك كنيم شرمنده
    يا علي

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #26

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    مقداری از مشکل با این حل شد:
    کد:
    .componentheading
    width: 610px;
    بقیه هم با این حل میشه:
    کد:
    .contentpaneopen
    width: 610px;
    اما دومی باعث میشه عرض صفحه اول زیاد از حد شه. من که گیج شدم. هم با % و هم با px امتحان کردم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #27

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,363
    تشکر
    1
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    سلام چطوري؟
    100% ميزني چطوري ميشه؟ درست نميشه؟
    موضوع اينه كه ميخوايم اون قسمت وسطي، بقيه رو هول بده كنار
    حالا 100 هم ندادي 90 بده
    يكم با اعدادش بازي كن
    ولي به هر حال بايد % بدي تا قالبت dynamic بشه
    يا علي

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #28

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    سلام
    با اعداد خیلی بازی کردم . % باعث میشه که متون تغییر کنند. حالا چه 1000% چه 100% و چه 50%
    مثلا وقتی عددی بیشتر از 100 میدی جمله ای که این طوری هست:
    این یک جمله آزمایشی
    است.

    اینطوری نمایش میده و میفته روی ماژولها:
    این یک جمله آزمایشی است.
    حالا اگر خود 100% باشه اصلا تغییری نمیکنه. اگر هم پایین تر از 100 باشه این طوری میشه:
    این یک جمله
    آزمایشی است.

    یعنی % کار رو خراب میکنه و برای متون محدوده مشخص میکنه. چه قدر قاطی شد. ???

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #29

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    فقط در Firefox و opera این مشکل هست.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #30

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : درخواست تغيير در قالب AKOWINTER

    کد:
    table.contentpane {
    	border: none;
    	width: 100%;
    }
    table.contentpaneopen td, table.contentpane td {
    }
    
    table.contentpaneopen, table.contentpane, table.blog {
    	width: 100%;
    }
    #module table.moduletable {
    	width: 100%;
    	clear:both;
    }
    این کد ها رو اضافه کن ببین چی میشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. مشکل در قالب AkoWinter
    توسط sectorf در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 12-08-2006, 11:47 PM
  2. باكس Searchدر تمپلت AkoWinter ديده نميشه!!!
    توسط Reza_Engineer در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 11-14-2006, 08:14 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •