سلام
موضوع اينه كه شما تو ويندوز نميتوني فايلي رو rename كني، طوري كه اولش با . شروع شه
منتها اگر اين فايل رو دانلود كني(يا باگه ويندوزه يا ...) اجازه بهت داده ميشه
يا علي

سلام
موضوع اينه كه شما تو ويندوز نميتوني فايلي رو rename كني، طوري كه اولش با . شروع شه
منتها اگر اين فايل رو دانلود كني(يا باگه ويندوزه يا ...) اجازه بهت داده ميشه
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)