خوب الان اسم منوی کاربری مي اد ولي چيزي توش نيست ..

چك كنيد ببينيد منو هاتون انتشار يافتن ؟ قبلا با اين مشكل بر خوردن كاربرا .. اگه حل نشد راه حلش اينه كه 1 مامبو توی لوکال نصب کنید با اطلاعات پیشفرض
ببینید توی منوی کاربریش چی داره .. روی سایتتون هم همون منوها رو ایجاد کنید.