آقا یه سوال دیگه من یه منوبار به صورت DHTM درست کردم میخوام بزارم تو قالب سایت ...
باید چطور این کار رو انجام بدم و کدوم فایل رو ادیت کنم .
فرمت فایل htm هست .

آقا یه سوال دیگه من یه منوبار به صورت DHTM درست کردم میخوام بزارم تو قالب سایت ...
باید چطور این کار رو انجام بدم و کدوم فایل رو ادیت کنم .
فرمت فایل htm هست .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از مديريت ماژول ها .. يك ماژول جديد بسازيد .. سپس در قسمت html اديتور كد اون منو رو قرار بدين و ماژول رو در موقعيت مناسب منتشر كنيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون
[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .
دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .
باید چیکار کنم ؟!؟!
لینک منوبار :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
باتشکر
[/quote]
كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .
البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=آبتين link=topic=7128.msg41416#msg41416 date=1182948261]
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون
[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .
دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .
باید چیکار کنم ؟!؟!
لینک منوبار :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
باتشکر
[/quote]
كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .
البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
[/quote]
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خوب مي گفتين در ضمن
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
17 ) مدیران انجمن موظف به پاسخگویی سوالات ارسال شده به پیغام خصوص خود نیستند
يعني اينكه منو ها رو با مامبو ميسازين . آدرسشون رو پيدا مي كنيد و سپس اون رو به صورت كد در مي آرين و به كدهاي منوباري كه خودتون ساختين اضافه مي كنيد !! در كل مي شه جزوي از قالب نه منو هاي مامبو !به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
اگه مي خواين مامبو اونها رو در دست بگيره بايد اون رو ماژولش كنيد كه مستلزم به دونستن PHP هستش .
بهترين راه استفاده از منوي جاوايي هستش ! در انجمن جستجو كنيد !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ُسلام ممنون .
فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .
اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .
در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .
باتشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=رادمهر link=topic=7128.msg41438#msg41438 date=1182973294]
اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه
[/quote]
info کجاست ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
info [at] mambolearn [dot] com
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)