از مديريت ماژول ها .. يك ماژول جديد بسازيد .. سپس در قسمت html اديتور كد اون منو رو قرار بدين و ماژول رو در موقعيت مناسب منتشر كنيد.

از مديريت ماژول ها .. يك ماژول جديد بسازيد .. سپس در قسمت html اديتور كد اون منو رو قرار بدين و ماژول رو در موقعيت مناسب منتشر كنيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)