[quote author=آبتين link=topic=7128.msg41416#msg41416 date=1182948261]
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون
[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .
دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .
باید چیکار کنم ؟!؟!
لینک منوبار :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
باتشکر
[/quote]
كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .
البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
[/quote]
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
به صورتی دستی یعنی چطوری ؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)