[quote author=آبتين link=topic=7128.msg41416#msg41416 date=1182948261]
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون

[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .

دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .

باید چیکار کنم ؟!؟!

لینک منوبار :

[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

باتشکر


[/quote]

كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .

البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
[/quote]

میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .

به صورتی دستی یعنی چطوری ؟