خوب مي گفتين در ضمن
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
17 ) مدیران انجمن موظف به پاسخگویی سوالات ارسال شده به پیغام خصوص خود نیستند
يعني اينكه منو ها رو با مامبو ميسازين . آدرسشون رو پيدا مي كنيد و سپس اون رو به صورت كد در مي آرين و به كدهاي منوباري كه خودتون ساختين اضافه مي كنيد !! در كل مي شه جزوي از قالب نه منو هاي مامبو !به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
اگه مي خواين مامبو اونها رو در دست بگيره بايد اون رو ماژولش كنيد كه مستلزم به دونستن PHP هستش .
بهترين راه استفاده از منوي جاوايي هستش ! در انجمن جستجو كنيد !






علاقه مندی ها (Bookmarks)