ُسلام ممنون .

فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .

اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .

در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .

باتشکر