ُسلام ممنون .
فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .
اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .
در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .
باتشکر

ُسلام ممنون .
فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .
اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .
در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .
باتشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)