سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: قرار دادن منوبار در مامبو

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    نوشته ها
    14
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    قرار دادن منوبار در مامبو

    آقا یه سوال دیگه من یه منوبار به صورت DHTM درست کردم میخوام بزارم تو قالب سایت ...
    باید چطور این کار رو انجام بدم و کدوم فایل رو ادیت کنم .

    فرمت فایل htm هست .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    از مديريت ماژول ها .. يك ماژول جديد بسازيد .. سپس در قسمت html اديتور كد اون منو رو قرار بدين و ماژول رو در موقعيت مناسب منتشر كنيد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون

    [quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
    سلام خسته نباشید .

    دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .

    باید چیکار کنم ؟!؟!

    لینک منوبار :

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    باتشکر


    [/quote]

    كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .

    البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    نوشته ها
    14
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    [quote author=آبتين link=topic=7128.msg41416#msg41416 date=1182948261]
    لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون

    [quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
    سلام خسته نباشید .

    دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .

    باید چیکار کنم ؟!؟!

    لینک منوبار :

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    باتشکر


    [/quote]

    كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .

    البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
    [/quote]

    میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .

    به صورتی دستی یعنی چطوری ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو


    میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
    خوب مي گفتين در ضمن


    17 ) مدیران انجمن موظف به پاسخگویی سوالات ارسال شده به پیغام خصوص خود نیستند


    به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
    يعني اينكه منو ها رو با مامبو ميسازين . آدرسشون رو پيدا مي كنيد و سپس اون رو به صورت كد در مي آرين و به كدهاي منوباري كه خودتون ساختين اضافه مي كنيد !! در كل مي شه جزوي از قالب نه منو هاي مامبو !

    اگه مي خواين مامبو اونها رو در دست بگيره بايد اون رو ماژولش كنيد كه مستلزم به دونستن PHP هستش .

    بهترين راه استفاده از منوي جاوايي هستش ! در انجمن جستجو كنيد !


    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    نوشته ها
    14
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    ُسلام ممنون .

    فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .

    اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .

    در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .

    باتشکر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته ها
    3,652
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 10 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    نوشته ها
    14
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    [quote author=رادمهر link=topic=7128.msg41438#msg41438 date=1182973294]
    اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه
    [/quote]

    info کجاست ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    نوشته ها
    3,652
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 10 ارسال

    پاسخ : قرار دادن منوبار در مامبو

    info [at] mambolearn [dot] com

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •