سلام
ببخشيد اين سايت مپ فقط براي مامبو هستش ؟ ميشه براي سيستم هاي ديگه هم استفاده كرد؟
البته ميدونم بايد توي تاپيك جدا و در متفرقه سوال كنم ولي چون اينجا مطرح شد پرسيدم؟
ممنون باي