این اررور مربوط به این کدها می شه :
include_once('PEAR.php'
PEAR::raiseError($msg, $code, $this->_pearErrorMode);
}
میشه تو اینها تغییری داد

این اررور مربوط به این کدها می شه :
include_once('PEAR.php'
PEAR::raiseError($msg, $code, $this->_pearErrorMode);
}
میشه تو اینها تغییری داد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=امیرحسین link=topic=7922.msg44940#msg44940 date=1186224834]
چرا دوست عزیز ، ظاهرا" همگی باید به فکر تغییر هاستینگ باشیم . اگه تاپیک رو کامل بخونی ، چندتا دیگه از دوستان پرشین وبی هستند توش . من الان به پرشین وب زنگ زدم ، پشتیبانی کسی نبود ، شما هم یه ایمیل بفرست شاید اثر کنه .
دوستان مامبویی هم اگه می تونن فعلا" یه راه حل موقتی بدن که مشکل ما ها حل شه و سایت فعلا" باز بشه تا سایتها رو منتقل کنیم به مامبو سرو
[/quote]
دوست عزیز
من به شما گفتم که مشکل از مامبو نیست و اونها برای راحتی کار خودشون میگن که مشکل از کدهای مامبو هست و باید شما تغییرات بدید !
یک میزبان حرفه ای وب باید تمام جوانب یک تغییر کوچک روی سرورش رو بسنج ـه و راحتی تمام کاربراهاش رو در نظر بگیره ، نه اینکه برای راحتی خودش هرکاری دوست داره بکنه و مشکلات رو گردن اسکریپت ها و کدهای سایت های کاربرهاش بندازه !
خیلی از کاربران مامبو با میزبانشون همین مشکلات رو دارن ،چون بعضی از میزبان های عزیز توانایی ست کردن وب سرور رو برای مامبو ندارن.
[quote author=alvandi link=topic=7922.msg44937#msg44937 date=1186221884]
من با پشتيباني تماس گرفتم گفت كه با يه تغيير كوچولو توي كدها مشكل درست ميشه. لطفا اگه امكانش هست اين كارو انجام بدين چون من سايتم پوليه و از ديشب تا حالا هزار تا شاكي پيدا كردم!
[/quote]
شما اگر این همه به امنیت و سرپا بودن سایتتون حساس هستید چرا یک میزبان خوب رو انتخاب نکردید ؟
نمیخوام تبلیغ کنم ولی میزبانی مامبوسرور که متعلق به تیم مامبولرن هست بطور کامل برای مامبو تنظیم شده و امنیت و سرعت سرور رو هم که دارین میبینید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرور هم میتونید به سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] مراجعه کنید.
*** انتقال کامل محتوای سایت هایی که میخوان به روی مامبوسرور منتقل بشن هم انجام میگیره !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آخه والا ، من از 3 سال پیش با اینا کار می کردم و معمولا" یکسری سایتهای معمولی داشتم که خیلی هم روش حساس نبودم و هر روز چکش نمی کردم . شاید هم اون موقع خوب بودن الان به هم ریختن . نمی دونم . من تاآخر این هفته منتقل می کنم به مامبوسرو ولی الان خیلی مشکل برام پیش می یاد .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
الان دو نفر تو سایت من ثبت نام کردند . چطوریه ؟
ایمیل ثبت نامشون برام اومد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
وقتي قيمتاتونو ديدم از سرم دود بلند شد. فكر كنم در اين اروري كه مياد يه چيزايي رو توضيح داده، مثلا ميگه در خط 470 فلان تغييرو بدين. فكر كنم بشه با دستكاري كردن درستش كرد. خواهشا راهنمايي كنين![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=alvandi link=topic=7922.msg44947#msg44947 date=1186226901]
وقتي قيمتاتونو ديدم از سرم دود بلند شد. فكر كنم در اين اروري كه مياد يه چيزايي رو توضيح داده، مثلا ميگه در خط 470 فلان تغييرو بدين. فكر كنم بشه با دستكاري كردن درستش كرد. خواهشا راهنمايي كنين
[/quote]
هیچ ارزونی بی دلیل و هچی گرونی بی حکمت نیست !
شما پشتیبانی ، امنیت و سرعت واقعی رو میخواین یا...
هرطور راحتین !
در ضمن باز هم میگم مشکل از مامبو و کدهاش نیست... فقط یوزرهایی که روی پرشین وب هستن تا حالا این مشکل رو داشتن.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=امیرحسین link=topic=7922.msg44943#msg44943 date=1186225666]
آخه والا ، من از 3 سال پیش با اینا کار می کردم و معمولا" یکسری سایتهای معمولی داشتم که خیلی هم روش حساس نبودم و هر روز چکش نمی کردم . شاید هم اون موقع خوب بودن الان به هم ریختن . نمی دونم . من تاآخر این هفته منتقل می کنم به مامبوسرو ولی الان خیلی مشکل برام پیش می یاد .
[/quote]
احتمالا تا حالا به خاطر اون معمولی بوده.
وب سروری که حقوق مشتری هاش رو فراموش کنه و با هر سفارش و یا چیزهای نگفته دیگری اعتبارش رو بفروشه ، به درد نتمی خوره. منظورم مورد خاصی نیست. خیلی از سرورهای نامعتبر با ممکنه با یک پیشنهاد خوب برای دامین وسوسه بشن. ضمنا منظور من تبلیغ برای سرور مامبو نیست. کما این که اصلا عضو تیم هم نیستم.
منطورم اینه که به هر جایی که می خواهید سایتتون رو منتقل کنید، از اعتبار و سابقه کاریش و از همه مهمتر امانت داریش اطلاع داشته باشید و مدیرانش رو بشناسید.
از ما گفتن بود. - چو میبینی که نا بینا به چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است
اینجا رو هم بخونید: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
به تاریخ اولین پستش هم نگاه کنید. ببینید مال کی هست. چون فکر نکنید از این صحبت ها منظور دیگه یی دارم.
در پایان باید گفت: صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اين ورژن جديد مامبو با اين ورژن php سازگار هست؟ اگر هست چه شكلي ميشه ورژن مامبو رو ارتقا داد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ما که درخواست تغییر dns دادیم . به ریسکاش نمی ارزه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=alvandi link=topic=7922.msg44959#msg44959 date=1186232662]
اين ورژن جديد مامبو با اين ورژن php سازگار هست؟ اگر هست چه شكلي ميشه ورژن مامبو رو ارتقا داد؟
[/quote]
ورژن جدید مشکلی نداره ، تنظیمات وب سرور شما مشکل داره !
[quote author=امیرحسین link=topic=7922.msg44960#msg44960 date=1186232854]
ما که درخواست تغییر dns دادیم . به ریسکاش نمی ارزه
[/quote]
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)