سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 45

موضوع: خطا در ورود به سايت

  1. #31

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    163
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    خب اصولا مرسومه وقتی تو برنامه ها از کلاسهای آماده PEAR استفاده میکنن فایلهای مورد نیاز رو هم در کنار اپلیکیشن ارایه میدن! موقع استفاده از PEAR پی اچ پی اول دنبال اون کلاس مورد نظر تو مسیر نعیین شده میگرده و اگه اون رو پیدا نکرد تو مسیرهای پیش فرض سرور دنبال پکیج از پیش نصب شده PEAR میگرده! و اگه اونجا هم پیدا نکرد ارور رو بر میگردونه! خوب فکر میکنم بهترین پشتیبانی بچه های مامبولرن الان این باشه که یه توضیح بدن که آیا این کلاس در کنار مامبو ارایه میشه یا نه و اگه نمیشه شما میتونید شخصا اون رو دانلود کنید و با یه سری تغییرات جزیی توی کد اون رو دستی فراخونی کنید!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #32

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    172
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    بالاخره يكي به داد ما رسيد! ميشه بپرسم از كجا بايد دانلود كنم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #33

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    163
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    تو فایل
    includes/Cache/Lite.php

    خط 470 رو به خط زیر تغییر بده!
    include_once('./../PEAR/PEAR.php'

    اگه درست شد که هیچ اگه درست نشد ارور رو بزار تا بیشتر توضیح بدم!
    ولی مهم اینه که حتی اگه این بخش مشکلش حل شه چون تابع raiseError فراخونی شده احتمالا اشکالی جای دیگه رخ داده که این تابع فراخونی شده که اون اشکال هم باید مرتفع بشه!
    بهر حال فعلا این کار رو بکن و نتیجه رو به ما هم بگو!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #34

    تاریخ عضویت
    Mar 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    508
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    نخیر . مثل اینکه این قصه سر دراز داره .
    الان دوتا دیگه از سایتهای من صفحه اصلیشون باز می شه ولی قسمت مدیریت رو که می زنیم این اررور رو می ده

    Warning: session_start() [function.session-start]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 3469 is not allowed to access /var/tmp/ owned by uid 0 in /home2/iranprog/public_html/index.php on line 142

    Fatal error: session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Failed to initialize storage module: files (path: ) in /home2/iranprog/public_html/index.php on line 142

    این از چیه ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #35

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    172
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    فعلا كه من هر چي تلاش مي كنم نميتونم وارد سي پنل بشم. البته 3 ساعت پيش كار ميكرد. احتمالا تا شب درست شه. اون موقع اين كارايي كه گفتي انجام مي دم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #36

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    مازندران - ساری
    نوشته ها
    1,609
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 7 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    دوستانی که به مشکل بر خوردن نام کاربری و کلمه عبور مدیریت و مامبو نصب شده را برای من به صورت پیغام خصوصی ارسال کنند تا بررسی شود


    موفق و پیروز باشید
    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #37

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    170
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 12 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    [quote author=امیرحسین link=topic=7922.msg44971#msg44971 date=1186243628]
    نخیر . مثل اینکه این قصه سر دراز داره .
    الان دوتا دیگه از سایتهای من صفحه اصلیشون باز می شه ولی قسمت مدیریت رو که می زنیم این اررور رو می ده

    Warning: session_start() [function.session-start]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 3469 is not allowed to access /var/tmp/ owned by uid 0 in /home2/iranprog/public_html/index.php on line 142

    Fatal error: session_start() [<a href='function.session-start'>function.session-start</a>]: Failed to initialize storage module: files (path: ) in /home2/iranprog/public_html/index.php on line 142

    این از چیه ؟
    [/quote]

    SAFE MODE روی سرور شما روشن هست .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #38

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    172
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    آقاي سيادتي بررسي كردين؟ نتيجش چي شد؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #39

    تاریخ عضویت
    Apr 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    172
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    چرا قبل از اين قضيه با پارس آنلاين ميتونستم وارد شم اما الان ارور dns ميده؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #40

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : خطا در ورود به سايت

    کجا؟
    مشکل شما چیه الان؟
    لینک سایتتون رو لطف کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •