-
پاسخ : خطا در ورود به سايت
البته مشكلمو تو خمين تايپيك تو ضيح دادم ولي بازم ميگم
سرور ميزباني سايتم پي اچ پي رو ارتقا داده و از اون زمان تا حالا وقتي مي خوام وارد سايت شم اين ارورو ميده: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
وقتي به پشتيباني زنگ زدم گفت كه با يه تغيير كوچيك تو كدنويسي مشكل حل ميشه. آقاي سيادتي گفت كه مشكلو حل ميكنه ولي چون ظاهرا ايشون با پارس آنلاين كانكت ميشه، و چون پارس آنلاين ارور dns ميده( البته بقيه شركتها اينجوري نيستند) به همين دليل الان يه هفتست كه سايتم در اغما به سر ميبره. خواهشا بگيد كه بايد چيكار كنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-06-2007 08:44 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : خطا در ورود به سايت
سایتتون برای من هم لود نمیشه!
شما DNS رو عوض کردید!؟ الان از چه استفاده میکنید و چه مدته تغییر دادید!؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : خطا در ورود به سايت
ولي من سايتتون رو درست و بدون هيچ اروري نه در سايت و نه در مديريت الان مي بينم !
[img width=436 height=480]http://i12.tinypic.com/6bmmqoo.png[/img]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : خطا در ورود به سايت
الان كه رفتم تو سايتم ديدم كه اومد.فكر كنم كه بالاخره مشكل حل شد. فقط تنها چيزي كه باقي مونده اينه كه هيچ كس از پارس آنلاين نميتونه وارد شه ولي من الان از آزادنت دارم ميرم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : خطا در ورود به سايت
این مشکل بعد از چند روز حل میشه .. نگران این موضوع نباشید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)