سلام
چه خوب شد که این تاپیک رو پیدا کردم. من هم از سرعت بارگذاری سایتم راضی نیستم.
1 _ لطفا در مورد ظاهر قالب و بهینه شدن اون برای لود نظر بدید.
2 _ من با وجود اینکه اصلا دوست نداشتم قسمتی از ماژولها رو از سایت بردارم ولی این کار رو کردم: ماژول تصویر تصادفی، آب و هوا ، طلوع و غروب، ساعت و تاریخ . این ها رو فقط از حالت نمایش درآوردم ولی حذف نکردم . آیا برای افزایش سرعت حتما باید حذف شوند؟
آیا توصیه می کنید ماژولهای دیگه ای هم حذف شه؟
3 _ آیا کامپونتها و ماژولهایی که در حال حاضر استفاده نمیشن اما نصب هستند ارتباطی به سرعت لود داره یا نه؟
من هدفم بهینه کردن برای کانکشنهای 56kb هست
آدرس اطلاعات سرعت سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]