سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: چرا سرعت مامبوی من پائینه؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    نوشته ها
    395
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : چرا سرعت مامبوی من پائینه؟

    سلام
    چه خوب شد که این تاپیک رو پیدا کردم. من هم از سرعت بارگذاری سایتم راضی نیستم.
    1 _ لطفا در مورد ظاهر قالب و بهینه شدن اون برای لود نظر بدید.
    2 _ من با وجود اینکه اصلا دوست نداشتم قسمتی از ماژولها رو از سایت بردارم ولی این کار رو کردم: ماژول تصویر تصادفی، آب و هوا ، طلوع و غروب، ساعت و تاریخ . این ها رو فقط از حالت نمایش درآوردم ولی حذف نکردم . آیا برای افزایش سرعت حتما باید حذف شوند؟
    آیا توصیه می کنید ماژولهای دیگه ای هم حذف شه؟
    3 _ آیا کامپونتها و ماژولهایی که در حال حاضر استفاده نمیشن اما نصب هستند ارتباطی به سرعت لود داره یا نه؟
    من هدفم بهینه کردن برای کانکشنهای 56kb هست
    آدرس اطلاعات سرعت سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •