بسته به نیاز شما داره

هر دو خوبه اما بالایی منحصرا مخصوص گرفتن اطلاعات اضافی هست و دومی امکانات بیشتری نیز اضافه می کند مانند اضافه کردن پیغام خصوصی و یا گرفتن عکس از کاربر و ..

یاعلی