بسته به نیاز شما داره
هر دو خوبه اما بالایی منحصرا مخصوص گرفتن اطلاعات اضافی هست و دومی امکانات بیشتری نیز اضافه می کند مانند اضافه کردن پیغام خصوصی و یا گرفتن عکس از کاربر و ..
یاعلی

بسته به نیاز شما داره
هر دو خوبه اما بالایی منحصرا مخصوص گرفتن اطلاعات اضافی هست و دومی امکانات بیشتری نیز اضافه می کند مانند اضافه کردن پیغام خصوصی و یا گرفتن عکس از کاربر و ..
یاعلی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)