مرسی مجید جان . آره دقیقا آموزشه شمارو خوندم . البته این ماژوالو از سیدی مامبولرن برداشتم
که ماژوال فارسی هست . مشکل از کجاست ؟

مرسی مجید جان . آره دقیقا آموزشه شمارو خوندم . البته این ماژوالو از سیدی مامبولرن برداشتم
که ماژوال فارسی هست . مشکل از کجاست ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)