سلام جناب فيروزمندان
آخه ما نفهميديم مامبو safe mode on مي خواد يا off . آخه من مامبو 4.6.1p نصب كردم هركاري كردم ماول نصب نميشد گفتن بايد on بشه . التماس كرديم تا سرور رو آن كردن (سيف مدش رو ) . حالا دوباره برا اين نسخه بايد off بشه . عزيز راهي نداره كه همينجوري بشه نصبش كرد . با ترفندي چيزي





علاقه مندی ها (Bookmarks)