ممنون اشکان جان.

ولی من الآن اینو نصب کردم و کلی خطا میده. شما فارسی سازیش کردید؟ میشه اون نسخه خودتان را برایم بفرستید؟ یا همینجا بگذارید تا دوستان دیگر هم بهره گیری کنند.

راه نصب را هم بفرمایید. فایل زیپ شده را من باز کردم که 5 فایل زیپ شده دیگه هم درونش بود. هر کدام را یک یک نصب کردم. راهش درسته؟

با سپاس.