ببخشید که دوباره پست میزنم. آخه این انجمن امکان ویرایش مطلب رو نداره یا من نمیدونم چجوریه. فقط میخواستم بگم که من سرچ هم کردم تو انجمن و ساید 10 تا تاپیک مرتبط رو دیدم و تمام اون کارارو کردم اما هیچ کدوم جواب ندادن. شاید به 4.6 ارتقا بدم درست بشه که هنوز این کارو نکردم و موافق این قضیه هم نیستم چون حتما باید یه راهی وجود داشته باشه :-[





علاقه مندی ها (Bookmarks)