ممنون از پاسخ سریع شما.

ولی یک پرسش در همین مورد. من قبلا از PHPBB استفاده میکردم و همه چیز را به smf تبدیل کردم. قبلا UTF-8 نبود دیتابیس. حالا اگر اینکار را بکنم آیا اشکالی پیش نمیاد؟ چون برای نصب که از همین UTF-8 استفاده کردم همه کاراکترها بهم ریخته بود. مجبور شدم دوباره نصب کنم و این گزینه را انتخاب نکنم.