سرور وقتي آنزيپ ميكرد پيغام اروري نداد. در ليست گفته بود بعضي ها ايجاد شدند و بقيه اكستركت شدند. پيغام خطايي نداد. ولي مطمئن نيستم. الان به نظر شما من چكار كنم؟ خواهش ميكنم كمك كنيد سايت بدجوري بهم ريخته هست مخصوصا با اكسپلورر.
ممنونم

سرور وقتي آنزيپ ميكرد پيغام اروري نداد. در ليست گفته بود بعضي ها ايجاد شدند و بقيه اكستركت شدند. پيغام خطايي نداد. ولي مطمئن نيستم. الان به نظر شما من چكار كنم؟ خواهش ميكنم كمك كنيد سايت بدجوري بهم ريخته هست مخصوصا با اكسپلورر.
ممنونم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)