سرور وقتي آنزيپ ميكرد پيغام اروري نداد. در ليست گفته بود بعضي ها ايجاد شدند و بقيه اكستركت شدند. پيغام خطايي نداد. ولي مطمئن نيستم. الان به نظر شما من چكار كنم؟ خواهش ميكنم كمك كنيد سايت بدجوري بهم ريخته هست مخصوصا با اكسپلورر.

ممنونم