سلام دوستان من!
من توي فروم بعد از اينكه تعداد پست هام زياد ميشه مثلا بالاي 3000 تا جلوي تعداد ارسال مينويسه من علي كريمي هستم!
مثل اين : تعداد ارسال: من علي كريمي هستم!
لطفا راهنماييم كنيد من چه جوري ميتونم اونو اديت كنم و چيزي كه دلم ميخواد رو بنويسم!
لطفا اسم و مسير فايلي كه اين نوشته داخل اون هستش رو بگيد كه من بتونم عوضش كنم!
ممنون از لطفتون!





علاقه مندی ها (Bookmarks)