[quote author=رادمهر link=topic=9291.msg51060#msg51060 date=1191873212]
اگر هاستتون ویندوز هست ما توصیه کردیم همیشه که هاست لینوکسی بگیرید که به مشکل بر نخورید
[/quote]
از مامبوسرور هاست بگير با هاستت زندگي كن بعد از يه مدت عكس هاستت رو ميگيري بغل ميكني باهاش ميخوابي ;D