سلام به همه دوستان!
می خواستم ببینم سایتی مثه سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
رو میشه فقط به کمک مامبو و کامپوننت هاش ساخت؟
شاید سوال بچه گانه بنظر بیاد. اما جوابش برام خیلی خیلی مهمه!
شاد و پیروز باشید!
یا حق!





علاقه مندی ها (Bookmarks)