با سلام

دوست عزیز اگر تایپ اول من رو مطالعه کرده باشید گفتم دوتا انجمن smf هست یا بزارید بهتر بگم

من یک انجمن نیوک و یک مای بی بی داشتم . نیوک که بیشترین کاربرم رو داشت را به smf تبدیل کردم و فایل ها و نوشته ها را در حال انتقال دستی هستم مشکل اساسی من سر یوزرها است اینها را بتونم با هم ادغام کنم تقریبا مشکل اساسی من حل می شه

الان تعداد یوزری که می خوام تو انجمن انتقال بدم 38 نفر است

باتشکر
Hosseini