سلام
مشکل من با اکثر قالب ها همین مشکلی هست که تو عکس نشون دادم
یعنی منو رو به راست میارم اما ساب منوها از طرفا راست چیده نمیشن و باعث بد شکل بودن منو میشه
لطفا برای حل مشکل راهنمایم کنید
ممنون :P
![]()

سلام
مشکل من با اکثر قالب ها همین مشکلی هست که تو عکس نشون دادم
یعنی منو رو به راست میارم اما ساب منوها از طرفا راست چیده نمیشن و باعث بد شکل بودن منو میشه
لطفا برای حل مشکل راهنمایم کنید
ممنون :P
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
این مشکل اکثرا حل نشدنی هست
بخصوص در قالب های joomlart که فکر کنم قالب شما هم از اون دست باشه!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
بله قالب منم از joomlart هستش!
یعنی هیچ راه حلی نداره؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)