متوجه منظورم نشدید.زیر منو نمی خوام. فقط می خوام کد در پایین منوی اصلی یا هر جایی که شکل قالب خوب به نظر برسه محتویات نمایش داده بشه مثلا داخل یه باکس.

متوجه منظورم نشدید.زیر منو نمی خوام. فقط می خوام کد در پایین منوی اصلی یا هر جایی که شکل قالب خوب به نظر برسه محتویات نمایش داده بشه مثلا داخل یه باکس.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)