سلام این مشکل برای من هم پیش اومده و ربطی به ie و firefox نداره من پسورد administartor داشتم مجبور شدم مامبو رو از نو نصب کنم اما وقتی databaseبک آپ گرفته توسط مامبو restore کردم بازم مشکل برگشت.