سلام این مشکل برای من هم پیش اومده و ربطی به ie و firefox نداره من پسورد administartor داشتم مجبور شدم مامبو رو از نو نصب کنم اما وقتی databaseبک آپ گرفته توسط مامبو restore کردم بازم مشکل برگشت.

سلام این مشکل برای من هم پیش اومده و ربطی به ie و firefox نداره من پسورد administartor داشتم مجبور شدم مامبو رو از نو نصب کنم اما وقتی databaseبک آپ گرفته توسط مامبو restore کردم بازم مشکل برگشت.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)