ممنون از جواب!
الان که خواستم دوباره برم تو PHPmyadmin دیدم اصلا دسترسی برای ساخت database ندارم!!!! درحالی که با ادمین لوگین کرده بودم! چرا اینطوریه؟ باید جای خاصی رو تنظیم کنم؟ مگه میشه با پسورد ادمین وارد بشم بعد امکان تغییر تو phpmyadmin نداشته باشم؟ در حالیکه توی خود cpanel میتونم بسازم!![]()





علاقه مندی ها (Bookmarks)