سلام
عزیزان مامبو کار
من مامبو 4.6.2 فارسی مامبولرن دارم
قبلا راحت از دیتابیس با کامپوننت
com_mostlydbadmin
بکاپ میگرفتم ولی 2 روزه موقع بکاپ گرفتن ارور زیر رو میده و نمیشه بکاپ گرفت چه کنم؟
این کامپوننتو پاک کردم دوباره نصی کردم بازم مشکلم حل نشد

سلام
عزیزان مامبو کار
من مامبو 4.6.2 فارسی مامبولرن دارم
قبلا راحت از دیتابیس با کامپوننت
com_mostlydbadmin
بکاپ میگرفتم ولی 2 روزه موقع بکاپ گرفتن ارور زیر رو میده و نمیشه بکاپ گرفت چه کنم؟
این کامپوننتو پاک کردم دوباره نصی کردم بازم مشکلم حل نشد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)