من تا اینجا اومدم گیر افتادم کسی می تونه کمکم کنه[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
من تا اینجا اومدم گیر افتادم کسی می تونه کمکم کنه[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز سلام
چه تغییراتی ایجاد کرده اید که این خطا را دارید
یا حق.
من هنوز هاست و دامین نخریدم می خوام اول تو ویندوز، سایت رو بالا بیارم بعد برم هاست و دامین بخرم بعد از کپی کردن جوملا 2.5 تو پوشه WWW و وقتی که آدرس [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] وارد می کنم تو اکسپلورر این اتفاق می افته
Warning: require_once(D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php) [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: failed to open stream: No such file or directory in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21نقل قول:
نوشته اصلی توسط محمد محسنی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
Fatal error: require_once() [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: Failed opening required 'D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php' (include_path='.;C:\php\pear') in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21
دروود
برای چه کاری این خطا رو میبینید ؟
پیشنهاد میکنم از ومپ استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد